本欄所有個人照片均保留版權,未經本站同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

2/24/13

雪梨前越南華校校友聯合新春大團拜之一(羅偉銓提供)

吉如,所寄之相是當晚我與吳健立餘夫婦,黃樹坤夫婦,方立芳夫婦,首次會面,因場面太嘈,我們會遲後再約出來飲茶再聚,當晚係雪梨前越南華校校友聯合新春大團拜。
我個人相信命運,冥冥中早有註定,人海中能相識,同窗三年,之後各散東西,各奔前程,三十九年後嘅今日又再在異地見面,可算是緣份。

點擊以下圖片可放大觀賞- Click on photos below for enlarged view 





1 comment:

  1. 各位唔好誤會,我唔係個有頭有面,可以出嚟致詞嘅大人物,我只係一個貪玩嘅老頑童,襯散席後,啲嘉嘉賓走晒,先上台唱返隻歌,(因樂隊係我朋友,羅強樂隊)
    羅偉銓

    ReplyDelete